Як можна по-справжньому заощадити на товарах однакового обсягу?

Людська психологія влаштована так, що при порівнянні товару однакового призначення і рівного об'єму, вона підштовхує більшість покупців орієнтуватися, перш за все, на ціну, яку просить продавець.

Але якщо в продуктовому супермаркеті і на овочевому ринку такий підхід хоча і з певними винятками, але працює, то при виборі будівельних матеріалів він може привести до значних фінансових втрат. Не кажучи вже про втрату якості.

Давайте розглянемо приклад з сухою сумішшю для приклеювання плитки. При стандартному підході з двох наявних пропозицій за мішок вагою в 25 кг покупець вибере таку, при якій мішок коштує менше. Не звернувши при цьому увагу на те, що норма витрати дешевої суміші істотно вища, ніж у альтернативної пропозиції.

Цей факт, як правило, стає очевидним вже в процесі робіт, коли з'ясовується, що або матеріалу не вистачає (у кращому випадку), або приклеєна плитка категорично відмовляється триматися на своєму місці.

В результаті, мало того, що невдалий покупець витрачає незаплановані кошти на придбання додаткового клею - він ще втрачає час простою своїх робочих і зазнає збитків через зайві транспортні витрати. Але ж є ще й репутаційні втрати - якому замовнику сподобається, коли підрядник бігає по будівельному майданчику, усуваючи свої помилки або в пошуках відсутніх матеріалів!

Щоб уникнути подібного при першочерговому виборі матеріалу, необхідно провести нескладний підрахунок, орієнтуючись на норму витрати сухої суміші на один кв. м. І, виходячи з неї, розрахувати реальну вартість матеріалу.

Так Ви зможете не тільки заощадити свої кошти, а й придбати більш якісний та сучасний товар, що напевно сподобається як Вашим замовникам, так і Вашим робочим.

Приділіть час та зробіть нескладну калькуляцію - і ви уникнете однієї з найпоширеніших помилок при закупівлі будівельних матеріалів.